Założenia systemu B2B – POIG 8.2 – Magic Home Sp. z o.o.

Data wystawienia oferty: 2012-02-01

Celem projektu jest stworzenie systemu opartego na technologii WWW umożliwiającego skoordynowanie działań przedsiębiorstw współpracujących z Magic Home Sp. z o.o. ­– od złożenia zamówienia poprzez sprawdzenie dostępności produktów po wysłanie towaru z fakturą.

System będzie miał za zadanie obsługę zamówień partnerów firmy Magic Home Sp. z o.o., tj.:

  • złożenie/przeglądanie/sprawdzanie zamówień;
  • komunikację pomiędzy partnerami a MH – złożenie zapytania (z historią odpowiedzi);
  • sprawdzanie dostępności produktów (dostępnych na stronach producentów);
  • pobieranie wystawionych dokumentów – faktur, raportów, itp.;
  • pobieranie cenników, instrukcji, certyfikatów, zdjęć itp.;
  • sprawdzanie statusu wysłanej paczki.

Dodatkowo:

  • automatyzacja zamówień z HansaWorld Enterprice 6.2, tj.: „zaciągnięcie” zamówienia sprzedaży, przetworzenie na zamówienie zakupu, przesłanie zamówienia do producenta.

Termin składania ofert upływa z dniem 15.06.2012.

Unia
Unia